Inicijativa ProGlas

Šta smo radili?

Ova inicijativa predstavlja odgovor odgovornih građana Srbije na trenutno stanje u zemlji, koje je obeleženo korupcijom, nepravdom i društvenim raslojavanjem.
Kroz ove sveobuhvatne digitalne strategije, inicijativa za demokratsku obnovu Srbije uspešno proširuje svoj doseg i uticaj, mobilisajući građane u zajedničku borbu za bolju budućnost.
Usluge:

Razvili smo dinamičan web sajt koji služi kao centralno mesto za informisanje, edukaciju i mobilizaciju građana. Sajt sadrži detalje o misiji, ciljevima inicijative, aktuelnim događajima, kao i blog sekciju za objavljivanje detaljnih analiza i mišljenja. Cilj web sajta je da pruži platformu za širenje svijesti o društvenim problemima, kao i za organizaciju i koordinaciju aktivnosti. Takođe, sajt je optimizovan za interakciju sa korisnicima, omogućavajući im da se informišu, angažuju i doprinesu inicijativi.

Redovno pratimo performanse web sajta koristeći alate kao što su Google Analytics. Analiziramo podatke o posetama, ponašanju korisnika i efikasnosti sadržaja, a zatim pripremamo i šaljemo mesečne izveštaje rukovodstvu inicijative. Praćenje analitike pomaže u razumevanju kako posetioci interaguju sa sajtom, što dalje informiše strategije za poboljšanje sadržaja i taktike za veće uključivanje i angažovanje građana.

Implementirali smo sistem za slanje newslettera kako bismo redovno informisali pretplatnike o novostima, aktivnostima inicijative i mogućnostima za učešće. Newsletteri su dizajnirani da budu informativni, angažujući i vizuelno privlačni, čime se održava stalna komunikacija sa bazom podržavalaca. Newsletteri su ključni za održavanje kontinuirane veze sa građanima, omogućavajući inicijativi da izgradi snažnu zajednicu podrške i učestvovanja.

Vodimo ciljane oglašavačke kampanje na platformama kao što su Facebook i Instagram, dizajnirane da privuku pažnju i potaknu angažman. Ove kampanje koriste segmentaciju i ciljanje da bi dosegle specifične demografske grupe koje su najverovatnije zainteresovane za ciljeve inicijative. Plaćene kampanje na društvenim mrežama su vitalne za povećanje vidljivosti inicijative, privlačenje novih pristalica i informisanje javnosti o važnosti i hitnosti promena koje inicijativa promoviše.