Koliko je uspešan e-mail marketing?

Naša usluga

Šta je email marketing?

Kada je u pitanju generisanje i konverzija potencijalnih klijenata, e-mail marketing je veoma efikasan pristup.

Najnoviji trendovi pokazuju da uprkos porastu i značaju mobilnih mesindžera i aplikacija za dopisivanje, skoro 61% potencijalnih klijenata preferira olakšane interakcije brenda putem e-pošte. Ova navika se proteže na različite polne i starosne grupe.

Šta je email marketing?

Velike kompanije danas putem e-pošte koriste različite provajdere usluga da šalju automatizovane, personalizovane marketinške poruke koje sadrže promocije brenda i novosti. Od nedeljnih e-mail biltena i promotivnih obaveštenja do obrazaca za anketiranje kupaca i pozivnica na događaje, opcije koje vam ovaj način komunikacije pruža su brojne.

Globalno, neverovatnih 87% B2B i 79% B2C poslovanja koristi e-mail kao kanal za distribuciju sadržaja.

Da li u potpunosti koristite usluge marketinga putem e-pošte za rast i promociju vašeg poslovanja?

Prednosti e-mail marketinga:

  • Sticanje klijenta u realnom vremenu
  • Slanje detaljnih informacija
  • Izgradnja kredibiliteta
  • Ušteda vremena i budžeta
  • Povećanje prepoznatljivosti brenda
  • Povećanje saobraćaja ka web sajtu
Angažujte nas
Redovan kontakt sa kupcima i komunikacija na pravi način dovodi do povećanja prodaje i vrednosti brenda. E-mail marketing vam omogućava da na brz i efikasan način budete uvek uz svoje kupce.