Koliko je uspešan e-mail marketing?
Šta je email marketing?
Kada je u pitanju generisanje i konverzija potencijalnih klijenata, e-mail marketing je veoma efikasan pristup.
Najnoviji trendovi pokazuju da uprkos porastu i značaju mobilnih mesindžera i aplikacija za dopisivanje, skoro 61% potencijalnih klijenata preferira olakšane interakcije brenda putem e-pošte. Ova navika se proteže na različite polne i starosne grupe.

Šta je email marketing?
Velike kompanije danas putem e-pošte koriste različite provajdere usluga da šalju automatizovane, personalizovane marketinške poruke koje sadrže promocije brenda i novosti. Od nedeljnih e-mail biltena i promotivnih obaveštenja do obrazaca za anketiranje kupaca i pozivnica na događaje, opcije koje vam ovaj način komunikacije pruža su brojne.
Globalno, neverovatnih 87% B2B i 79% B2C poslovanja koristi e-mail kao kanal za distribuciju sadržaja.
Da li u potpunosti koristite usluge marketinga putem e-pošte za rast i promociju vašeg poslovanja?

Prednosti e-mail marketinga:
- Sticanje klijenta u realnom vremenu
- Slanje detaljnih informacija
- Izgradnja kredibiliteta
- Ušteda vremena i budžeta
- Povećanje prepoznatljivosti brenda
- Povećanje saobraćaja ka web sajtu