Vestratek
Šta smo radili?
Implementirali smo opširan i siguran web sajt sa integracijom e-commerce platforme, osiguravajući da je kupovina CBD ulja za kućne ljubimce jednostavna i sigurna za sve korisnike. Fokusirani smo na pružanje jasnog i edukativnog iskustva za korisnike, sa ciljem da informišemo o prednostima proizvoda i olakšamo proces kupovine.
Optimizovali smo sadržaj sajta za pretraživače koristeći ključne reči vezane za CBD proizvode za kućne ljubimce, obezbeđujući da se sajt Vestratek pojavljuje među prvima na relevantnim pretragama. Naš cilj bio je da maksimalno iskoristimo organski domet i povećamo saobraćaj na sajtu, istovremeno edukujući potrošače o blagodetima CBD ulja.
Razvili smo seriju prodajnih i informativnih video objava koje ilustruju kako CBD ulje može pomoći ljubimcima, koristeći stvarne primere i preporuke veterinarskih stručnjaka. Stremili smo ka tome da vizualno prikažemo efekte i prednosti proizvoda, učinkovito komunicirajući njegovu vrednost i kvalitet.
Kontinuirano smo kreirali i objavljivali edukativne i angažujuće postove na društvenim mrežama, naglašavajući važnost preventive u zdravlju ljubimaca. Cilj nam je bio da gradimo zajednicu oko brenda i podižemo svest o značaju CBD ulja, koristeći emotivne i privlačne narative.
Upotrebili smo kreativne strategije za zaobilaženje ograničenja na oglašavanje CBD proizvoda, fokusirajući se na edukativni sadržaj i priče zadovoljnih korisnika. Naša strategija bila je da koristimo manje direktne pristupe u oglašavanju, usmeravajući pažnju na informisanje i obrazovanje korisnika umesto klasičnog promovisanja proizvoda.
Redovno smo slali newsletter-e koji su sadržali korisne informacije, novosti o proizvodima i specijalne ponude, držeći našu publiku u toku sa svim novitetima. Osmišljavali smo sadržaj newsletter-a sa ciljem da ojačamo odnos sa klijentima, pružajući im vrednost koja nadilazi samu kupovinu.
Pokrenuli smo SMS kampanje koje su ciljale postojeće i potencijalne korisnike sa porukama koje promptno informišu o novim ponudama i proizvodima. Koristili smo direktnu komunikaciju kao alat za efikasno dostizanje naše ciljane publike, maksimizirajući angažman i odziv.
